Cand „U” aduna energiile

Unora le-a placut ideea. Altora li se pare o pierdere de vreme. Unii spun ca e o fotma civilizata si responsabila de a cere rezlvarea situatiei, altii vad aceasta rezolvare printr-o escaladare a violentei.

Vorbim despre Scrisoarea catre rectorii Universitatilor clujene a venerabilului Mircea Tomus.  Sxrisoarea care a dat nastere petitiei de  AICI  S-au strans aproximativ 800 de semnaturi pana acum. Daca cineva ar avea curiozitatea si rabdarea sa parcurga lista semnatarilor, ar gasi extrem de multe lucruri interesante de subliniat. Am facut acest excurs si va perezint cateva din lucrurile remarcabile :

– aproximativ 17% din semnaturi sunt dinafara Clujului ; exceleaza judetele Mures (13), Salaj (13) , Bucuresti (8) ; peste 30 sunt din strainatate : UK & Ireland (7), Spania (6), Canada (4) , etc;

– semneaza tineri de 14 ani dar si venerabile persoane de 73 de ani

– destul de multe comentarii, unele din ele cu adevarat pilduitoare. Incerc sa reproduc cateva:

Buna ziua,
sunt nascut in Bistrita, dar locuiesc in Cluj din anul 2004, timp in care m-am atasat de aceasta echipa, am sustinut-o cum am stiut, la bine si la greu.
Sustin cu tarie petitia domnului Tomus, cu atat mai mult cu cat se adreseaza unor domni capabili, in opinia mea, sa aiba un cuvant de spus in rezolvarea situatiei clubului „U”.
Cu stima,
Ciprian Florea” – Ciprian Florea, 27 de ani

M-am nascut la Stanca, am facut primii pasi in Babes, am mers la primul meu meci pe vechiul Moina, am absolvit la UBB… „U” e parte din mine si din Cluj. Nu lasati echipa sa moara.” – Mihai Keller, 25 de ani

„Vremurile de bejenie au trecut.Faceti ce se poate pentru a pastra pe U ” – Dorin Constantinescu, 73 de ani

Daca in Imperiul Roman s-ar fi practicat fotbalul, „U” Cluj ar fi fost prima echipa din fosta Dacie. Cand spui „U”, spui Ardeal, spui onoare, spui respect, spui romaneste.
Tempo „U”! Locul tau nu poate fi decat la Cluj, sediul tau in cladirea Almei Mater Napocensis iar stadionul „Mircea Luca” a fost si va fi pururi casa noastra.
Nu va jucati cu sentimentele noastre!” – Bogdan Cojocneanu, 63 de ani 

Sunt autorul unei cărți despre „U”, marginalizate de așa-zișii „conducători” ai clubului, suporter al acestui simbol al ClUjUlUi timp de mai bine de o jumătate de secol și mă raliez cu entuziasm manifestului adresat clujenilor la inițiativa reputatului scriitor Mircea Tomuș, pe care am onoarea să îl cunosc. „U” este și va rămâne simbolUl „unor inimi românești”, este aplecarea noastră firească pentru cei ce-aU fost, ce sUnt și ce Urmează să fie Oamenii Almei Mater Napocensis. N-am încetat nicio clipă să cred că „U” este centrUl de sUflet al Transilvaniei, bUcUria noastră de-a ne cUnoaște aplecarea spre dragoste, cinste, cUraj și omenească sete de Oameni. ClUlUl poartă însemnul magic: „U”!” – Vladimir Cinezan, 66 de ani

Cititi va rog toate aceste mesaje si multe altele pe care le gasiti acolo! Asta ne va da energie sa mergem pana l;a capat !

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

